Posted by : TraderEgypt Sunday 11 August 2013



العيد فى مصر حاجة تانية خالص يابو السيد  لو انت فاكر انو زى اى بلد تانية يبقى انت غلطان سيبك من اى فتى و خلاص الشعب المصرى هو الشعب الوحيد اللى ماعاهوش حاجة لوحدة او اى حاجة انت ممكن تتخيلها مافيش اكل و مافيش فلوس و مافيش تقدم لوحده انما لو المصريين مع بعض يحطو على اى حد فى العالم عشان كدة مصر فيها كل حاجة انت ممكن تتخيلها الموضوع من الاخر "انا و اخويا على ابن عمى و انا و ابن عمى على الغريب "
عشان كدة انت لو قاعد لوحدك مابتعملش حاجة خالص لا بتعاكس و لا بتعمل اى حاجة للبنات انما لما بتقعد مع اصحابك بتبقى حاجة تانية خالص و بلاش فتى و تعمل نفسك فيها شيخ و انت بتقرأ الموضوع و انت فى الاخر مقضيها بنات
عشان كدا لما بتقعد مع اصحابك بتقف على نوعية اصحابك فى اللى بيقعدوا يعاكسوا البنات و فى اللى معدى الموضوع و البنات بتيجى تتمشى معاه و انا اصلا ضد الحاجات دى انا بس بوصف الموضوع.
و فى عيال بتشيش و فى بيقضوها سجاير و فى بيقعدوا فى حالهم "زيى انا مثلا" و فى المعظم بتلاقى كل العيال دى فى مجموعة واحدة .
و اللى اوسخ من كدا ان فى بنات دلوقتى هى اللى بتعاكس الولاد عشان كدا الواحد بيبقى مستغرب هى عايزة الواد يعمل فيها ايه.
طب شاركنا كدا باى حاجة يا عم عن طريق تعليق او مشاركة للموقع على الشبكة الاجتماعية او قول لاصحابك على الموقع


- Copyright © watch4now - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -